Известие

Collapse
No announcement yet.

Антифриз за 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    нали ще я промиеш. на второто пълнене ще почне само чиста вода да излиза.
    точка

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      нали ще я промиеш. на второто пълнене ще почне само чиста вода да излиза.
      Ами да ще я промия, ама то с течяща вода ще налея в казанчето и тоя големия маркуч от термостата, без да я паля, ще мине ли по цялата система така?
      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

      Comment


      • #63
        Пич, и аз имах син - източих, сипах бистра водица, оставих я да повърти докато отвори термостата и после завърти перката, източих - излезе вода. След такова нещо, толкова разреден остатък ще има по системата от стария антифриз, че на 4-те литра концентрат от червения, които ще налееш, ще им е толкова все тая, че не знам дали има нужда да разяснявам.
        Две черни перли...

        Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
          Пич, и аз имах син - източих, сипах бистра водица, оставих я да повърти докато отвори термостата и после завърти перката, източих - излезе вода. След такова нещо, толкова разреден остатък ще има по системата от стария антифриз, че на 4-те литра концентрат от червения, които ще налееш, ще им е толкова все тая, че не знам дали има нужда да разяснявам.
          Ами щото колегите ми казаха като е обикновена вода да не я паля да върти с нея и затова питам сега как стоят нещата?
          Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

          Comment


          • #65
            Проблемът с обикновената вода идва, ако караш с нея като охладителна течност. Проблем от едно отваряне на термостат и вкл на перката няма да стане. 1 път почти си я преварил тази вода и я хвърляш. Колкото и грамчета да останат по системата, после наливаш 4 литра концентрат, наблъскан с органични добавки (при червения) + чиста дестилирана вода, още почти 3 литра. Каквито и дребни остатъчета от разреден син антифриз да има, и от обикновена вода - вярваш ли си, че в съотношение към почти 7 литра, ще направят някаква беля? Нещо сте бягали от часовете по химия, ми се струва.
            Две черни перли...

            Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

            Comment


            • #66
              искам да ви дам едно пояснение относно водата,с която разреждате концентрата
              използвайте само и единствено ДЕСТИЛИРАНА, а не ДЕЙОНИЗИРАНА
              РАЗЛИКАТА Е В НАЛИЧИЕТО НА ФЛУОРИДИ И ХЛОРИДИ,КОИТО ПРАВЯТ РЕАКЦИЯ С АНТИФРИЗА(става реакция и му пада кпд-то)
              със здраве

              Comment


              • #67
                не е вярно това. дейонизираната вода е най-чистата възможна. освен това, на доста антифризи на етикета е дадено да се разреждат директно с чешмяна вода.
                точка

                Comment


                • #68
                  Малко зависи какви добавки има в антифриза. Някои като ги разредиш с чешмяна вода и започват течовете от маркучи и съединения безпричинно.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                    не е вярно това. дейонизираната вода е най-чистата възможна. освен това, на доста антифризи на етикета е дадено да се разреждат директно с чешмяна вода.
                    Това с чешмяната вода хич не е добре. Отлага се котлен камък. Разтворените йони правят водата елекро проводима(дейонизираната и дистилираната вода е диелектрик), в система с 2 метала, примерно алуминиев блок/глава и меден радиатор настъпва електрохимична корозия - отнема се от единия метал и се наслагва върху другия. Та с 2 думи, ако ще давате 14лв за литър концентрат нищо не ви бърка да дадене още 6-7лв за дестилирана/дейонизирана вода
                    Алфа 156 1,8ТС 1998г

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                      Това с чешмяната вода хич не е добре. Отлага се котлен камък. Разтворените йони правят водата елекро проводима(дейонизираната и дистилираната вода е диелектрик), в система с 2 метала, примерно алуминиев блок/глава и меден радиатор настъпва електрохимична корозия - отнема се от единия метал и се наслагва върху другия. Та с 2 думи, ако ще давате 14лв за литър концентрат нищо не ви бърка да дадене още 6-7лв за дестилирана/дейонизирана вода
                      е, 5 минути след като налееш дейонизираната, тя вече не е диелектрик.
                      за чешмяната, щом производителя дава да се разрежда антифриза с нея, значи е преценено че няма да има проблем с котления камък. по-добре е с дейонизирана, ама и обикновената върши работа.
                      точка

                      Comment

                      Working...
                      X