нали ще я промиеш. на второто пълнене ще почне само чиста вода да излиза.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Антифриз за 156
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениенали ще я промиеш. на второто пълнене ще почне само чиста вода да излиза.Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
Пич, и аз имах син - източих, сипах бистра водица, оставих я да повърти докато отвори термостата и после завърти перката, източих - излезе вода. След такова нещо, толкова разреден остатък ще има по системата от стария антифриз, че на 4-те литра концентрат от червения, които ще налееш, ще им е толкова все тая, че не знам дали има нужда да разяснявам.Две черни перли...
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Comment
-
Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщениеПич, и аз имах син - източих, сипах бистра водица, оставих я да повърти докато отвори термостата и после завърти перката, източих - излезе вода. След такова нещо, толкова разреден остатък ще има по системата от стария антифриз, че на 4-те литра концентрат от червения, които ще налееш, ще им е толкова все тая, че не знам дали има нужда да разяснявам.Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
Проблемът с обикновената вода идва, ако караш с нея като охладителна течност. Проблем от едно отваряне на термостат и вкл на перката няма да стане. 1 път почти си я преварил тази вода и я хвърляш. Колкото и грамчета да останат по системата, после наливаш 4 литра концентрат, наблъскан с органични добавки (при червения) + чиста дестилирана вода, още почти 3 литра. Каквито и дребни остатъчета от разреден син антифриз да има, и от обикновена вода - вярваш ли си, че в съотношение към почти 7 литра, ще направят някаква беля? Нещо сте бягали от часовете по химия, ми се струва.Две черни перли...
Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93
Comment
-
искам да ви дам едно пояснение относно водата,с която разреждате концентрата
използвайте само и единствено ДЕСТИЛИРАНА, а не ДЕЙОНИЗИРАНА
РАЗЛИКАТА Е В НАЛИЧИЕТО НА ФЛУОРИДИ И ХЛОРИДИ,КОИТО ПРАВЯТ РЕАКЦИЯ С АНТИФРИЗА(става реакция и му пада кпд-то)
със здраве
Comment
-
Малко зависи какви добавки има в антифриза. Някои като ги разредиш с чешмяна вода и започват течовете от маркучи и съединения безпричинно.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщениене е вярно това. дейонизираната вода е най-чистата възможна. освен това, на доста антифризи на етикета е дадено да се разреждат директно с чешмяна вода.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщениеТова с чешмяната вода хич не е добре. Отлага се котлен камък. Разтворените йони правят водата елекро проводима(дейонизираната и дистилираната вода е диелектрик), в система с 2 метала, примерно алуминиев блок/глава и меден радиатор настъпва електрохимична корозия - отнема се от единия метал и се наслагва върху другия. Та с 2 думи, ако ще давате 14лв за литър концентрат нищо не ви бърка да дадене още 6-7лв за дестилирана/дейонизирана вода
за чешмяната, щом производителя дава да се разрежда антифриза с нея, значи е преценено че няма да има проблем с котления камък. по-добре е с дейонизирана, ама и обикновената върши работа.точка
Comment
Comment